SKRIVET: 2011-06-04, kl 23:42:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snowyellow

Hahaha så sjukt skönt videoklipp, haha så sjukt söt när Bosse skriker när han håller diamanterna på 0:52!
Måste ses, och sedan kommer det när dom säger "Jag glider in på en räkmacka, är jag snygg i håret? Jag taar mig i röven!"
hahaha så underbara ;)
snögul
Här är första delen av Snögul, episode 2 finns på samma sida ;)
Just nu sitter jag här och lanar med Axel, Viktor och Carro. Och såklart måste jag ju videosamtala med min man via msn! helt klart! dock att hon inte säger något................... men hon är söt ändå lilla ebbis!
ragd
Dock klagar hon på att jag är störd?! Hon har nog 3 kromosomer på kromosompar nummer 21! (http://sv.wikipedia.org/wiki/Downs_syndrom)
emma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: